Track & trace: alle informatie over de levering

Ga naar inhoud
Selecteer taal store
Menu openen Menu sluiten
Home

Door de huidige situatie (COVID-19) kunnen er bij alle pakketdiensten vertragingen optreden in de bezorging van uw bestelling. We houden u op de hoogte van eventuele wijzigingen.
U kunt ons ondersteunen:

  • Bel ons alleen met betrekking tot de bezorgstatus van uw bestelling als uw levering langer dan 7 dagen niet is verandert.
  • Een nieuwe bestelling kan uw eerste bestelling niet 'inhalen', dus een nieuwe bestelling heeft geen nut.
  • Vertrouw ons! Samen met de pakketdienst doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat uw pakketten u zo snel mogelijk bereiken.

Actuele leverinformatie

FAQ's m.b.t. levering

  • Wanneer vindt de levering plaats?

    Is je bestelling op voorraad, dan wordt hij binnen 2-4 dagen door UPS geleverd.

    Bij leveringen door een transporteur bedraagt de levertijd 4-8 werkdagen. De levertijd kan een dag langer duren, wanneer er tussen bestelling en levering een zon- of feestdag ligt. Een levering door een transportbedrijf vindt plaats tot aan de drempel. Een levering tot in huis is helaas niet mogelijk.

  • Mijn levering is niet compleet

    Bestaat je levering uit meerdere delen/paketten, maar heb je maar een deel van de levering ontvangen? Dit is de verklaring:

    Het kan gebeuren dat paketten, hoewel ze tegelijkertijd aan de vrachtdienst zijn afgegeven, niet tegelijkertijd door de transporteur geleverd kunnen worden. Dit is o.a. het geval bij home cinema systemen, stereo speakers en -sets of soundbars. De overige pakketten ontvang je op de volgende dagen.

    Via de link in onze bevestigingsmail kun je de verzendstatus van meerdere pakketten bekijken. Wanneer een van de pakketten zich nog in levering bevindt, wacht dan nog één of twee dagen voordat je contact met ons opneemt. Normaal gesproken ontvang je de ontbrekende pakketten automatisch binnen deze periode.

  • Ik heb een bericht in mijn mailbox. Waarom heeft de bezorger niet aangebeld?

    De bezorger heeft een expliciete opdracht tot levering heeft gekregen. Hij dient dan ook een poging doen om de bestelling bij je te leveren. Indien dit niet het geval blijkt te zijn geweest, vragen we je contact op te nemen met het transportbedrijf.

    Neem contact op met: UPS

  • Ik wil het bezorgadres en/of de datum veranderen

    Wij geven jouw bestelling met een vaste bestemming door aan ons transportbedrijf. In deze status is een adreswijziging door ons niet meer mogelijk.

    Of je het adres na verzending nog kunt wijzigen, beslist de dienstverlener, neem daarom contact op met het betreffende transportbedrijf.

    Je ontvangt de verzendinformatie per e-mail. Je hebt ook de mogelijkheid om contact op te nemen met het betreffende ondernemen. 

    Voor bestellingen via UPS: Contact

    Als je via een transportbedrijf bestelt, ontvang je een aparte informatie per e-mail of telefoon om een afspraak te maken. Je wens voor een alternatief bezorgadres dien je rechtstreeks met het transportbedrijf af te spreken.

    Houd er rekening mee dat een alternatief bezorgadres over het algemeen uitgesloten is voor "Achteraf betalen".

  • Brengt het transportbedrijf de bestelling tot over de drempel?

    UPS biedt levering tot op de drempel aan.

    Bij een transportbedrijf wordt de bestelling tot aan de stoeprand geleverd.
    Helaas is het niet mogelijk om de bestelling tot in huis te laten bezorgen.

  • Wanneer levert het transportbedrijf mijn bestelling?

    In het geval van levering door een transportbedrijf neemt het bedrijf per mail of telefoon contact met je op om direct een datum af te spreken. In bepaalde gevallen is het ook mogelijk om je bestelling direct bij het depot van het transportbedrijf af te halen. Je kunt dit rechtstreeks met hun afspreken.

    Houd er rekening mee dat het transportbedrijf verplicht is om je identiteit te controleren. Houd bijvoorbeeld een identiteitskaart of een soortgelijk document klaar die je als klant legitimeren. Geef je een volmacht, zorg er dan voor dat de geautoriseerde persoon kan bewijzen dat hij door jou persoonlijk is geautoriseerd.

    De levering vindt plaats tot aan de stoeprand. Helaas is het niet mogelijk om de bestelling tot in huis te laten bezorgen.

  • Het transportbedrijf is vandaag niet gekomen. Wat nu?

    Voorafgaand aan de levering heb je een e-mail ontvangen van het transportbedrijf. Daar vind je alle contactgegevens. Het bedrijf zal contact met je opnemen om een datum voor de levering af te spreken. 

    Mocht er in een individueel geval sprake zijn van uitstel of annulering, dan neemt het transportbedrijf contact met je op.   

    Heeft het transportbedrijf geen contact met je opgenomen en is het niet komen opdagen? Neem dan contact met hen op - bij voorkeur telefonisch. Je vindt de contactgegevens in de e-mail voor de afspraak.

  • Wat doe ik met de palet dat het transportbedrijf heeft achtergelaten?

    De palet maakt deel uit van de verpakking en voorkomt dat de bestelling beschadigd raakt. Je kunt de palet houden of vragen of de chauffeur het voor je meeneemt.

  • De doos is beschadigd, de inhoud eventueel ook?

    Noteer de staat van de verpakking bij ontvangst van de levering, bij voorkeur met een foto.

    Treden er onregelmatigheden op bij de levering, zorg er dan voor dat de vervoerder de schade bevestigt. In geval van twijfel kun je de bestelling ook weigeren. neem in dit geval contact op met ons. 

    Heb jij of misschien de buurman de levering aangenomen? Controleer het product. Vaak is alleen de doos beschadigd, maar is het product technisch en visueel in orde. 

    Heeft het apparaat echter optische en/of technische defecten, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice: Contact

  • De inhoud van het pakket is beschadigd, alhoewel de verpakking intact lijkt.

    Hoewel de doos blijkbaar onbeschadigd is, heeft het product wel zichtbare of technische beschadigingen?

    Stuur ons een e-mail met foto's van de schade en eventueel de verpakking: Contact 
    Doorgaans vervangen we het product, maar we kunnen ook samen naar een  een individuele oplossing kijken.

  • Ik heb het zendingsnummer, maar er is nog geen verzendstatus?

    Het kan soms gebeuren dat het zendingsnummer nog niet in het systeem van de leverancier is opgenomen. Vooral op drukke dagen kan het invoeren in de systemen enige tijd duren. Wacht nog een moment en probeer het op een later tijdstip opnieuw.

    Bij leveringen in het buitenland is de zending soms pas te traceren als deze in het land van levering is aangekomen en verwerkt (douane, indien van toepassing). We vragen je om nog een moment te wachten; we hebben helaas geen invloed op deze procedure.

Heb je vragen? We staan voor je klaar!

Neem hier contact op met ons op of ga naar onze supportpagina.

Teufel Support

Hier vind je supportinformatie